Ο ιστότοπος www.all4all.gr είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας Τόλιος Γεώργιος, Με Έδρα Σολωμού 25, Θεσσαλονίκη ΑΦΜ 10 84 72 664 και αριθμό ΓΕΜΗ 156053806000 και εκπροσωπείται νόμιμα από τον κ. Τόλιο Γιώργο και θα καλείται πλέον ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Παρακάτω σας παραθέτουμε τους όρους χρήσης όπου εφαρμόζονται από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ όπου πρέπει να λαμβάνει υπόψη και να δέχεται ο κάθε επισκέπτης ώστε να κάνει χρήση των υπηρεσιών μας. Εάν κάποιος χρήστης δεν συμφωνεί με τους όρους χρήσης, οφείλει με δική του ευθύνη να μην κάνει χρήση στον ιστότοπο www.All4all.gr
General terms
The COMPANY reserves the right to freely modify or revise the terms of use from the online store, whenever it deems necessary. In any change of terms, it undertakes the obligation to inform the users, through the pages of this online store.
The COMPANY is committed to the accuracy, truth and completeness of the information provided in the online store and in the transactions provided through the online store. The COMPANY, in the context of good faith, is not responsible and is not bound by electronic data entries made by mistake / inadvertence during the common experience and is entitled to correct them whenever it realizes their existence.
LIMITATION OF LIABILITY
The COMPANY in the context of its transactions from the online store is not responsible and is not obliged to compensate for any damage or loss arising from the cancellation of orders, non-execution or delay in their execution, for any reason. It does not guarantee the availability of the products displayed in the online store, but informs on the basis of the observed data about the availability or not of the interested customer and undertakes in case of change of these data, to inform in time about non-availability in which case it is not subject to any further responsibility. The online store provides the content (eg information, names, photos, illustrations), products and services available through the website “exactly as they are”. In no case is the COMPANY liable or criminally liable for any damage (positive, special or negative, which indicatively and not restrictively, divisively and / or cumulatively consists in loss of profits, data, lost profits, monetary satisfaction, etc.) that may a visitor to the online store or a third party due to a reason related to the operation or not and / or the use of the website and / or inability to provide services and / or products and / or information available from him and / or from any non- permitted third party interventions in products and / or services and / or information available through it.
AVAILABILITY
Orders are executed taking into account the availability of products. The reported availability is real, however there is a case of error in the availability of the warehouse in the Company. In case a product is not available we will contact you via email and / or telephone, within 2 working days from the date of the order, to inform you of a possible availability date or of any complete lack. In this case you can cancel your order
PRODUCT WARRANTY
Όλα τα προϊόντα του μας ελέγχονται πλήρως πριν την αποστολή της κάθε παραγγελίας, ώστε να αποφεύγεται κατά το δυνατόν η αποστολή ελαττωματικού προϊόντος. Σε περίπτωση που ο χρήστης/πελάτης παραλάβει προϊόν με ουσιώδες ελάττωμα και το ελάττωμα αυτό δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα του, μπορείτε να ζητήσετε αντικατάσταση του. Δεν υφίσταται υποχρέωση αντικατάστασης, εάν η φθορά στο προϊόν της Εταιρείας προκλήθηκε από την μη τήρηση των οδηγιών χρήσης του, από κακή συντήρησή του, ή πρόκειται για φυσιολογική φθορά λόγω της χρήσης του προϊόντος. Στις περιπτώσεις αυτές η Εταιρεία δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για ζημία που προκλήθηκε από τη χρήση του εν λόγω προϊόντος.
Οι πελάτες/χρήστες οφείλουν να διαβάζουν προσεκτικά τις προδιαγραφές και τη σύνθεση κάθε πωλούμενου προϊόντος, ώστε να διαπιστώσουν κατά περίπτωση αν χρησιμοποιείται στην κατασκευή ή υπάρχει στη σύνθεση του τελικού προϊόντος οποιαδήποτε πρώτη ύλη ή εν γένει υλικό, στο οποίο έχει αλλεργία ή προβλήματα υγείας στον ίδιο ή σε τρίτα πρόσωπα (π.χ. μικρά παιδιά).
θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι με βάση την ισχύουσα ευρωπαϊκή νομοθεσία, την ευθύνη των προς πώληση προϊόντων τη φέρει ο έμπορος. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι τα προϊόντα που αγοράζει ο καταναλωτής καλύπτονται από ελάχιστη διετή νομική εγγύηση. Συνεπώς, μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα, σε περίπτωση που θεωρεί ότι ένα προϊόν είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία, να αποστείλει το προϊόν στον εκάστοτε έμπορο και στη συνέχεια ο έμπορος να αναλάβει τη διαδικασία εξακρίβωσης ή μη των λεγομένων του πελάτη (την εξακρίβωση την κάνει είτε το κατάστημα το ίδιο είτε ο κατασκευαστής/εισαγωγέας). Σε περίπτωση που το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό λόγω κατασκευής, τότε ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει επιδιόρθωση του προϊόντος ή αντικατάσταση του προϊόντος ή μείωση της τιμής ή ακύρωση της σύμβασης και πλήρη επιστροφή του ποσού που κατέβαλε. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν αποδειχτεί ελαττωματικό τότε απλά επιστρέφεται στον καταναλωτή. Επίσης, στην περίπτωση που ο πελάτης αποστείλει ένα ελαττωματικό προϊόν στο κατάστημα, τότε πληρώνει ο ίδιος τα έξοδα αποστολής . Αν το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό, τότε τα έξοδα αποστολής οφείλει το κατάστημα να τα αποζημιώσει τον πελάτη.
cancellation of order
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας για οποιοδήποτε λόγο κατά την διάρκεια και πριν την ολοκλήρωση της από την ηλεκτρονική διαδικασία της ιστοσελίδας. Έπειτα την ολοκλήρωση της παραγγελίας μπορείτε να την ακυρώσετε, μέχρι τις 12:30 της επόμενης εργάσιμης ημέρας, τηλεφωνικός στο 2310 27 88 03
ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΤΗ
Η υπαναχώρηση είναι το δικαίωμα σύμφωνα με το οποίο ο καταναλωτής έχει στη διάθεσή του προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε, για οποιονδήποτε λόγο, ακόμα και αναίτια, και να ζητήσει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Η προθεσμία αυτή ισχύει σε όλα τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης ενώ σε περίπτωση που ο καταναλωτής δεν έχει ενημερωθεί προηγουμένως για το δικαίωμά του αυτό, τότε η προθεσμία αυτή επεκτείνεται στους 12 μήνες.
MODIFICATION OF THE ORDER
Για την τροποποίηση της παραγγελίας σας έπειτα την ολοκλήρωση, μπορείτε να κάνετε αλλαγές/προσθήκες/τροποποιήσεις τηλεφωνικός στο 2310 27 88 03
DISCLAIMER OF ORDER RECEIPT
Σε περίπτωση άρνησης παραλαβής παραγγελίας το all4all.gr διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση του ποσού των €5,00 ως προς την πληρωμή μεταφοράς των εμπορευμάτων.
PAYMENT METHODS
Η πληρωμή πραγματοποιείτε είτε μέσω Αντικαταβολής (μόνο για αποστολές εντός Ελλάδας) ή μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
Στο All4All.GR ενδιαφερόμαστε για την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων και θέλουμε να είμαστε ανοιχτοί και διαφανείς σχετικά με τον τρόπο επεξεργασίας τους.
Για το λόγο αυτό έχουμε δημιουργήσει την παρούσα Πολιτική Απορρήτου στην οποία εξηγούμε πώς επεξεργαζόμαστε και προστατεύουμε τα προσωπικά σας δεδομένα.
Υπεύθυνη Επεξεργασίας
All4All.gr
Πού αποθηκεύουμε τα δεδομένα σας;
Εκτός από τις περιπτώσεις που ρητά αναφέρονται στην παρούσα, τα δεδομένα που συλλέγουμε από εσάς αποθηκεύονται εντός του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου.
Τροποποιήσεις της Πολιτικής Απορρήτου μας:
Μπορεί να χρειαστεί να τροποποιήσουμε την Πολιτική Απορρήτου μας. Η τελευταία έκδοση της Πολιτικής Απορρήτου είναι πάντα διαθέσιμη στην ιστοσελίδα μας.
Δεδομένα χρήσης υπηρεσιών Skroutz
Η εταιρία μας, για να μπορεί να αξιολογεί και να βελτιώνει διαρκώς την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχει στον καταναλωτή, χρησιμοποιεί την υπηρεσία Skroutz Analytics, η οποία λειτουργεί με cookies. Μέσω της υπηρεσίας αυτής, εφόσον έχετε δώσει προηγουμένως τη σχετική συγκατάθεσή σας μέσω του Skroutz.gr, κοινοποιούνται με ασφάλεια από εμάς στο Skroutz στατιστικά χρήσης. Τα δεδομένα που λαμβάνονται από την εταιρία μας μέσω αυτής της υπηρεσίας καλύπτονται από την πολιτική απορρήτου καθώς και την πολιτική cookies του Skroutz.gr, στο τέλος της οποίας μπορείτε και να ανακαλέσετε τυχόν συγκατάθεσή σας.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ
Why do we use your personal data? We will process your personal data to manage your online purchases at All4All.GR, processing your orders and returns through our online services and sending you notifications about the delivery of your items. Your personal data is used to identify you, to confirm that you have reached the legal age for your legal commitments to be valid and to confirm your address to external partners. Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)
Τι είδους προσωπικά δεδομένα επεξεργαζόμαστε;
Επεξεργαζόμαστε τις ακόλουθες κατηγορίες προσωπικών δεδομένων που σας αφορούν:
- στοιχεία επικοινωνίας, όπως ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, e-mail και τηλέφωνο, φύλο (εφόσον επιλέξετε να καταχωρήσετε αυτήν την πληροφορία) και ημερομηνία γέννησης (εφόσον επιλέξετε να καταχωρήσετε αυτήν την πληροφορία)
- πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο πληρωμής (όπως τη μέθοδο πληρωμής που επιλέχθηκε, την ημερομηνία συναλλαγής και το ποσό αυτής)
- πληροφορίες σχετικά με παραγγελίες
Αν διατηρείτε λογαριασμό στο All4All.GR, επεξεργαζόμαστε επίσης προσωπικά δεδομένα που μας παρέχετε στο πλαίσιο του ανωτέρω λογαριασμού όπως:
- ιστορικών αγορών
- wishlist
Ποιος έχει πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα;
Τα προσωπικά σας δεδομένα που κοινοποιούνται σε τρίτα πρόσωπα, χρησιμοποιούνται μόνο για την παροχή σε εσάς των παραπάνω υπηρεσιών. Κατά συνέπεια αποδέκτες προσωπικών σας δεδομένων μπορεί να είναι αποθήκες και συνεργαζόμενες εταιρείες courier και στους λογιστές / φορολογικούς μας συμβούλους.
Σε κάθε περίπτωση διαβιβάζονται μόνο τα δεδομένα που είναι απαραίτητα για την παροχή εκ μέρους της κάθε συνεργαζόμενης υπηρεσίας της αντίστοιχης υπηρεσίας για την οποία γίνεται η διαβίβαση.
Μερικές από τις ανωτέρω εταιρείες ενδέχεται να έχουν αυτοτελές δικαίωμα ή υποχρέωση να επεξεργαστούν τα προσωπικά σας δεδομένα. Στην περίπτωση αυτή ενεργούν οι ίδιες ως υπεύθυνες της αντίστοιχης επεξεργασίας.
Ποια είναι η νομική βάση επεξεργασίας των προσωπικών σας δεδομένων; Η επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων είναι απαραίτητη για την εκ μέρους του All4All.GR παροχή της υπηρεσίας που συνίσταται στη διαχείριση και την παράδοση της παραγγελίας σας.
Για πόσο διάστημα αποθηκεύουμε τα προσωπικά σας δεδομένα;
Θα διατηρούμε τα προσωπικά σας δεδομένα για διάστημα 3 χρόνων από την τελευταία σας αγορά.
TΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
Παρακάτω θα δείτε όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής που υποστηρίζονται μέσα από το All4All.GR, για να πραγματοποιείτε τις αγορές σας! Επιλέξτε τον τρόπο που σας ταιριάζει. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε και μαζί μας.
Online Πληρωμή
Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής ή prepaid κάρτας.
Πληρωμή με Αντικαταβολή
Μπορείς να πληρώσεις τον courier όταν σου φέρει την παραγγελία χωρίς καμία επιπλέον χρέωση!
ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται εντός Ελλάδος με συνεργαζόμενη εταιρία Courier (elta Courier) και οι παραδόσεις πραγματοποιούνται καθημερινά Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 09:00 έως τις 17:00.
Το κόστος των μεταφορικών για την Ελλάδα είναι 3,5€.
DELIVERY TIME
Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας (*), η αποστολή πραγματοποιείται σε 1 ως 4 εργάσιμες ημέρες. (Εκτός αν υπάρχει διαφορετική ένδειξη στη σελίδα του προϊόντος.) Από τη στιγμή που θα ενημερωθείτε για την αποστολή θα έχετε την παραγγελία σας την επόμενη ημέρα! Για τις περιοχές που χαρακτηρίζονται ως «δυσπρόσιτες» από τον courier, ο χρόνος αυτός μπορεί να διαφέρει. Σε κάθε περίπτωση, θα κάνουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε η παραγγελία σας να σας παραδοθεί το συντομότερο δυνατό, ακόμα και νωρίτερα από τα προβλεπόμενα χρονικά όρια! (*) Για παραγγελίες που έχουν γίνει με την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό θα πρέπει να έχει επιβεβαιωθεί η καταβολή των χρημάτων από την τράπεζα.
ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
ΕΛΛΑΔΑ: Το κόστος των μεταφορικών είναι 3,5€.
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσετε χωρίς χρέωση επιστροφής και χωρίς υποχρέωση ενημέρωσης του λόγου για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων (αν δεν πρόκειται για αλλαγές σε μεγέθη), εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την ημερομηνία που τα παραλάβετε.
Επιστροφές γίνονται δεκτές εφόσον και μόνο:
1. Το προϊόν δεν έχει φορεθεί – χρησιμοποιηθεί πέρα από τη δοκιμή.
2. Τα καρτελάκια (εφόσον υπάρχουν) της κατασκευάστριας εταιρείας καθώς και οι ετικέτες των προϊόντων δεν έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί.
3. Υπάρχουν όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος όπως το κουτί, τυχόν εγχειρίδια που το συνοδεύουν (αποστέλλονται πίσω μαζί με το προϊόν).
4. Εάν το προϊόν συνοδεύεται από δώρο θα πρέπει να επιστραφεί και αυτό.
5. Τα προϊόντα τα αποστέλλετε μέσω της Elta Courier, με χρέωση παραλήπτη. Σε περίπτωση αποστολής με διαφορετική εταιρεία courier τα έξοδα επιβαρύνουν τον αποστολέα.
6. Κατά την αποστολή των νέων προϊόντων σας μετά την αλλαγή θα έχετε χρέωση 10€, ανεξαρτήτως διαφοράς που θα προκύψει από τις αλλαγές.
7. Αν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, τότε σημειώνετε τα παρακάτω: 1. τον αριθμό του λογαριασμού σας (IBAN) 2. την τράπεζα 3. το όνομα του δικαιούχου 4. τον αριθμό της παραγγελίας σας. Το ποσό επιστρέφεται στο λογαριασμό σας εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του δέματος πίσω στις κεντρικές μας αποθήκες. Σε περίπτωση ηλεκτρονικών πληρωμών, το ποσό επιστρέφεται στην κάρτα σας σύμφωνα με την προαναφερθείσα διαδικασία. Για κάθε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, εκτός των ελαττωματικών προϊόντων, επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής 3,5€ (αφαιρούνται από το συνολικό ποσό της επιστροφής) συν το κόστος της αντικαταβολής άμα είχε επιλεχτεί ως πληρωμή.
8. Μαγιό (κάτω μέρος), εσώρουχα και κάλτσες δεν επιστρέφονται για λόγους υγιεινής.
9. Επιστροφή προϊόντων που θεωρούνται ελαττωματικά και βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, με την αρχική τους συσκευασία και τις αρχικές σημάνσεις επί των προϊόντων αποστέλλονται εκ νέου δωρεάν (δεν υπάρχει χρέωση 3,5€). Ελαττωματικά θεωρούνται μόνο τα προϊόντα που είναι ακατάλληλα να φορεθούν ή να χρησιμοποιηθούν για τον προοριζόμενο σκοπό τους και σε καμία περίπτωση τα προϊόντα που αποκλίνουν από τις αναρτημένες στον ιστότοπο μας φωτογραφίες λόγω αναμενόμενων διαφορών κατά την λήψη και ανάρτηση τους. Σε κάθε περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα ο παραλήπτης/πελάτης έχει τη δυνατότητα να επικοινωνήσει με το ηλεκτρονικό κατάστημα μέσω e-mail στο info@all4all.gr ή τηλεφωνικά στο 2310278803. Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από τον παραλήπτη/πελάτη, επιφυλασσόμαστε ρητώς για την από μέρους μας διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού κατόπιν ελέγχου από αρμόδιους υπαλλήλους μας.
10. Παρακαλώ φροντίστε η συσκευασία της αποστολής να είναι ασφαλής έτσι ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε φθορά κατά τη μεταφορά της. Επιστροφή με κατεστραμμένη αρχική συσκευασία λόγω αμέλειας του πελάτη/αποστολέα ή αυτοκόλλητη ταινία στο κουτί ή και σημειώσεις με στυλό/μαρκαδόρο, δεν θα γίνεται αποδεκτή!
Σας ενημερώνουμε ότι η All4all.gr δεν φέρει ευθύνη σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής του προϊόντος κατά την μεταφορά της επιστροφής/αποστολής. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα διαθέτει μηχανισμό για την ακύρωση μιας παραγγελίας (ολικά ή μερικά) που έχει ήδη καταχωρηθεί. Για οποιαδήποτε ακύρωση μιας παραγγελίας (ολικά ή μερικά) θα πρέπει να στείλετε e-mail στο info@all4all.gr.
Οι παραπάνω όροι αφορούν αγορές που έγιναν μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος και σε καμία περίπτωση δεν αφορούν τα φυσικά καταστήματα all4all.gr.
Για επιπλέον πληροφορίες μπορείτε να καλείτε για ενημέρωση από Τμήμα Εξυπηρέτησης στο 2310 278 803, Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00