Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσετε χωρίς χρέωση επιστροφής και χωρίς υποχρέωση ενημέρωσης του λόγου για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων (αν δεν πρόκειται για αλλαγές σε μεγέθη), εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την ημερομηνία που τα παραλάβετε.

Επιστροφές γίνονται δεκτές εφόσον και μόνο:

1. Το προϊόν δεν έχει φορεθεί – χρησιμοποιηθεί πέρα από τη δοκιμή.

2. Τα καρτελάκια (εφόσον υπάρχουν) της κατασκευάστριας εταιρείας καθώς και οι ετικέτες των προϊόντων δεν έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί.

3. Υπάρχουν όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος όπως το κουτί, τυχόν εγχειρίδια που το συνοδεύουν (αποστέλλονται πίσω μαζί με το προϊόν).

4. Εάν το προϊόν συνοδεύεται από δώρο θα πρέπει να επιστραφεί και αυτό.

5. Τα προϊόντα τα αποστέλλετε μέσω της Elta Courier, με χρέωση παραλήπτη. Σε περίπτωση αποστολής με διαφορετική εταιρεία courier τα έξοδα επιβαρύνουν τον αποστολέα.

6. Κατά την αποστολή των νέων προϊόντων σας μετά την αλλαγή θα έχετε χρέωση 10€, ανεξαρτήτως διαφοράς που θα προκύψει από τις αλλαγές.

8. Αν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, τότε σημειώνετε στο Δελτίο Επιστροφής (εμπεριέχεται σε κάθε δέμα) τα παρακάτω: 1. τον αριθμό του λογαριασμού σας (IBAN) 2. την τράπεζα 3. το όνομα του δικαιούχου 4. τον αριθμό της παραγγελίας σας. Το ποσό επιστρέφεται στο λογαριασμό σας εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του δέματος πίσω στις κεντρικές μας αποθήκες. Σε περίπτωση ηλεκτρονικών πληρωμών, το ποσό επιστρέφεται στην κάρτα σας σύμφωνα με την προαναφερθείσα διαδικασία. Για κάθε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, εκτός των ελαττωματικών προϊόντων, επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής 3,5€ (αφαιρούνται από το συνολικό ποσό της επιστροφής) Συν την αντικαταβολή 2€ όταν έχει επιλεχθεί ως μέθοδος πληρωμής.

9. Μαγιό (κάτω μέρος), εσώρουχα και κάλτσες δεν επιστρέφονται για λόγους υγιεινής.

9. Επιστροφή προϊόντων που θεωρούνται ελαττωματικά και βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, με την αρχική τους συσκευασία και τις αρχικές σημάνσεις επί των προϊόντων αποστέλλονται εκ νέου δωρεάν (δεν υπάρχει χρέωση 3,5€). Ελαττωματικά θεωρούνται μόνο τα προϊόντα που είναι ακατάλληλα να φορεθούν ή να χρησιμοποιηθούν για τον προοριζόμενο σκοπό τους και σε καμία περίπτωση τα προϊόντα που αποκλίνουν από τις αναρτημένες στον ιστότοπο μας φωτογραφίες λόγω αναμενόμενων διαφορών κατά την λήψη και ανάρτηση τους. Σε κάθε περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα ο παραλήπτης/πελάτης έχει τη δυνατότητα να επικοινωνήσει με το ηλεκτρονικό κατάστημα μέσω e-mail στο info@all4all.gr ή τηλεφωνικά στο 2310278803. Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από τον παραλήπτη/πελάτη, επιφυλασσόμαστε ρητώς για την από μέρους μας διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού κατόπιν ελέγχου από αρμόδιους υπαλλήλους μας.

10. Παρακαλώ φροντίστε η συσκευασία της αποστολής να είναι ασφαλής έτσι ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε φθορά κατά τη μεταφορά της. Επιστροφή με κατεστραμμένη αρχική συσκευασία λόγω αμέλειας του πελάτη/αποστολέα ή αυτοκόλλητη ταινία στο κουτί ή και σημειώσεις με στυλό/μαρκαδόρο, δεν θα γίνεται αποδεκτή!


Σας ενημερώνουμε ότι η All4all.gr δεν φέρει ευθύνη σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής του προϊόντος κατά την μεταφορά της επιστροφής/αποστολής. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα διαθέτει μηχανισμό για την ακύρωση μιας παραγγελίας (ολικά ή μερικά) που έχει ήδη καταχωρηθεί. Για οποιαδήποτε ακύρωση μιας παραγγελίας (ολικά ή μερικά) θα πρέπει να στείλετε e-mail στο info@all4all.gr.


Οι παραπάνω όροι αφορούν αγορές που έγιναν μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος και σε καμία περίπτωση δεν αφορούν τα φυσικά καταστήματα all4all.gr.

Για επιπλέον πληροφορίες μπορείτε να καλείτε για ενημέρωση από Τμήμα Εξυπηρέτησης στο 2310 278 803, Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00

image001